joi, 3 august 2023

DD, 14-25.07.2022, Z5, 18.07.2022

După prânz Tudor și cu mine mergem să explorăm cariera de la Bididia. Este chiar la marginea Tulcei! Aproape trei ore ne ia și am mers doar în locurile care inspiră siguranță!























Îmi place enorm de mult bucuria cu care explorează fiecare piatră, fiecare pantă, fiecare loc unde poate cățăra puțin. Probabil, să mai fiu ca el (5 ani), aș face și eu tot așa... Fac eu, fiți liniștiți, când explorez singur și am doar responsabilitatea mea și atât! Mai trag și pe alții după mine și uneori primesc comentarii malițioase. Dar asta e viața de adult...

Mai avem un obiectiv în zonă unde voiam să ajung de mult timp. Știu că pentru cei din zonă nu este mare lucru, dar e un loc foarte fain. Atunci când lucrurile sunt obișnuite, nu ne dăm seama (sau foarte rar ne dăm seama) de comorile pe care le avem lângă noi. Abia după ce am pierdut acele lucruri sau acei oameni ne dăm seama ce am avut lângă noi. Din nou, asta e viața (pe care ne-o facem noi înșine!)... 

Este vorba de ”Satul Pescăresc Tradițional” dobrogean (10 lei intrare adulți, 5 lei intrare copil, 10 lei taxă foto, program miercuri-luni 10-18). Sunt 21 de gospodării organizate pe cele trei brațe ale Dunării, fiecare cu particularitățile, simplitatea și frumusețea ei. Vom merge pe la fiecare din ele timp de vreo oră, Tudor cu ceva alergare între ele și cu distracție și curiozitate la unele obiecte! 









































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu