vineri, 1 februarie 2019

Safari 07.12.2018

E prima zi în care particip ca ghid la un safari și, normal, am un pic emoții. Nu ar fi nevoie fiindcă fac aceeași treabă ca de obicei. De fapt chiar mi-a plăcut mult să fac asta fiindcă pot să îmi exercit și alte atribuții de ghid față de cele obișnuite :)! Sunt două safari din Saariselkä până sus pe Kaunispää cu pauză între ele. Ca să înțelegeți, aici safari înseamnă ca adulții să conducă snowmobile și noi ghizii ducem copiii în sănii, cu pături pe ei și multă grijă să fie toate în regulă.

It is my first safari day and I am a little bit nervous. It is not necessary because is the same thing I do everyday here. In fact I liked it a lot because I can do more guide attributions than usual :)! There are two safaris from Saariselkä up to Kaunispää with a break between them. For all to be clear, here safari means that the adults drive snowmobiles and we, the guides, drive the children in sledges, with blankets on them and a lot of care for everything.


Seara îmi pregătesc un ”tratament” sănătos (românesc, simplu) și fiindcă e dușul ocupat, ies afară pentru un duș mult mai răcoritor. Bineînțeles că pentru colegi e o nebunie și vedeți în ultima poză cum au vrut să mă imortalizeze (ca o mică paranteză, cu tot felul de trăznăi d-astea nu am răcit deloc la temperaturi care ar speria în România și în schimb am prins o ușoară răceală când am ajuns în țară, în ianuarie, cunosc motivele și explicația).

In the evening I prepare a healthy "treatment" (romanian, simple) and because the shower is busy, I go out for a refreshing shower. Of course this is crazy for my colleagues and you can see how they shot me (as a small detail, with all this crazyness I didn't get any cold in these temperatures that scares in Romania and I got a small cold when I came back to Bucharest in January, I know the reasons and explanation). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu