sâmbătă, 8 mai 2021

Mahomencea 01.04.2021

Articolul cu numărul 1000 pe blog! Dacă e careva care nu a înțeles până acum de ce scriu pe blog, vă spun aici: 

Niciodată nu m-a interesat să scot bani din blog! Am început în 2010 la început de ianuarie cu niște scurte articole, mai mult poze, despre zone în care puțini aveau șansa să ajungă. Mai ales că nu erau zone turistice și pur și simplu niște insule de pe coasta vestică a Norvegiei. În timp am călătorit mult (pasiune primită de la generațiile anterioare; în esență cu amintirile rămânem!), am încercat și voi încerca și mai departe să vă arăt locuri faine și să vă incit să le (re)descoperiți și voi. Mă bucură când aflu de locuri noi și ajung să mi le adun în cutia amintirilor!

Acum să vedem ce locuri noi (pentru mine) am descoperit de ”ziua păcălelilor”. Poate singura păcăleală a fost că nu am găsit vreme să explorăm mai mult!

----------------- 

Cu toții am auzit de podișul Casimcea din Dobrogea centrală. Dar de râul Casimcea câți am auzit? Dar de zone cu chei sau pereți înalți pe Casimcea câți am auzit? Dar de alte văi-rezervații prin apropierea câți am auzit? Nici noi (Laura și cu mine) nu auzisem de niciuna din cele vreo 20 de rezervații naturale din zonă și din județul Tulcea. Așa că ne îndreptăm acum spre...

Rezervația naturală ”Valea Mahomencea”, arie naturală protejată peisagistic! Puteți afla ușor despre ea (localizare și detalii) pe internet și vă asigur că pozele se apropie doar puțin de realitate. Și am parcurs, spre apus, doar treimea superioară a văii...













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu