sâmbătă, 13 noiembrie 2021

Sinaia 28.08.2021

Suntem în concediu, nu avem grabă... După ce dimineață admirăm obraznica veveriță care fură tot ce poate de pe masă :D, mergem spre Peleș. Aflase vară-mea că este o galerie a arhitecților la casa Șipot. În prima imagine vedeți șipotul care a dat denumirea clădirii :)! Fiindcă e pauză de masă, ne relaxăm cu o cafea sau cu o ciocolată caldă la terasa ”cu tunuri” și apoi vizităm galeria gratuită. În imagini vedeți ceva detalii despre Casa Șipot și despre Karl Liman, arhitectul domeniului Peleș. Putem vedea în imagini și clădiri care nu mai există în prezent pe domeniu. De asemenea putem vedea tot în imagini diversele etape ale construirii Peleșului, Pelișorului și celorlalte clădiri. Ghida ne spune multe lucruri inedite despre familia regală și despre Peleș. Le ascultăm cu atenție fiindcă sunt tare interesante!

















După un gulaș foarte gustos și alte bunătăți ungurești, o las pe mama la verii mei pentru încă o noapte (bine, poate sta cât vrea ea că este exact ca acasă!) și eu merg spre casă fiindcă am ceva treburi de rezolvat. 

Am mai pus o pagină în frumosul jurnal al amintirilor :D...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu