miercuri, 4 decembrie 2019

Brașov 07.11.2019

După atâta vreme sus cobor și este așa de ciudat ”la vale”. Din liniștea muntelui am prima ”stație” în Bușteni. Dacă sus era un vânt de abia stăteai în picioare (și vă dați seama că aveam destule haine pe mine), jos e o căldură de nu știu ce să mai dau jos de pe mine. Și în plus, e multă lume. Câți pot fi într-o zi de joi, pe la prânz? Mie mi se par infernal de mulți... Cu toate astea caut să mă adaptez vieții de la oraș cu o șaorma mare. E doar falsă adaptare, e doar o păcăleală! Povestesc la un ceai/o cafea cu Carmen și merg să îmi iau bilet de tren. N-am mai avut de mult o destinație așa departe: Baia Mare cu munții din jur! Cu auto-”obligația” de a merge duminică la vot. Cu tot ceea ce știm despre sistemul de votare de la noi. Măcar la prima vedere să știu că am semnat eu acolo și să îmi creez impresia de corectitudine când sistemul este incorect! Dar nu e aici momentul să fac analiza alegerilor de la noi din țară ;). Îmi iau bilet și mă mai prostesc și cu doi mici, ”de gust” lângă gară. Mă sună Carmen dacă nu vreau să merg cu ei la un concert folk în Brașov. Am timp și de concert și de drum apoi mai departe. Bun, dară!

Merg mai devreme cu un tren până la Brașov, traversez orașul și mă bucur de luminile serii pe străduțele orașului vechi. Ajung la local, fac rezervarea pentru toți și la ieșire dau de cunoscuți care îmi fac cinste cu o bere. Și ei tot la concert... M-a atras prezența lui Dinu Olărașu și a prietenilor de munte. Altfel nu prea merg eu pe la concerte...


Cu mulțumiri colegilor/prietenilor pentru invitație, tai Brașovul spre gară pentru lungul drum spre Baia Mare. Este doar în colțul opus al țării noastre și voi ajunge mâine dimineață după ce se luminează. Timp suficient de somn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu