luni, 9 octombrie 2023

Concediu MxM 5-12.10.2022, z8

Ce dimineață faină cu un pic de ceață peste Cluj... Și cu prieteni faini aproape! E cam vremea să strângem bagajele și să ne îndreptăm fiecare pe drumul lui: Miha cu Mihu mai departe în concediu în afară, Radu acasă și eu la gară și apoi spre București! Lăsăm locul de campare mai curat față de cum l-am găsit și cu mașina ajungem în Cluj. Eu rămân la gară și pe Radu îl duc acasă. Mulțumesc, dragi prieteni, pentru minunatul concediu pe care l-am făcut împreună!






Special mi-am luat bilet la tren după ora 13.00 pentru a mai putea hoinări un pic prin Cluj. Fiindcă am rucsacul în spate, plimbarea va fi în apropierea gării, pe la Podul Oașului-Răsăritului, viitorul parc al Feroviarilor, biserica Vasile cel Mare cu bisericuța de lemn în spate și apoi plimbare pe străduțe înapoi spre gară!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu