luni, 28 octombrie 2019

Văcărești 12.10.2019

Am în vizită trei prieteni finlandezi veniți la un festival de muzică și le-am propus ca relaxare de după-amiază o plimbare în Văcărești. Pentru mine e chiar relaxare și mereu mă simt bine aici. La un moment dat ei îmi spun că nu e cine știe ce. În țara lor sunt peste 180.000 de lacuri (din ceea ce se spune online). Eu știu asta că am fost în Finlanda (Suomi), și totuși aici mi se pare faină ideea de a se reface natura de la sine pe un loc lăsat în paragină. Li se pare fain ca loc sălbatic în mijlocul orașului. Și nu am mers pe potecile cu apă!

I have three Finnish friends who came for a music festival and I proposed them a relaxing afternoon walk in Văcărești delta. It is relaxation for me and I always feel good here. At one moment they told me that it's not a big deal. They have more than 180.000 lakes in their country (as it is written online). I know this because I've been in Finland (Suomi) and I still see the fine idea of self nature recovery on a heath place. It is fine for them as a wild place in the middle of the city. And we didn't follow the water filled paths!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu