joi, 31 octombrie 2019

Sinaia-Cota 1400 15.10.2019

Fiindcă astăzi telecabina de la Bușteni e închisă pentru revizie, mă hotărăsc să urc pe la Sinaia în două zile. Prima zi e simplă: doar de la Sinaia până la Cota 1400. În Sinaia sunt culori de toamnă și încep să se coloreze frunzele în multe, multe nuanțe. Eu aș vrea să scap cât mai repede de bocancii de iarnă, încă e toamnă și uscat. Urc la stația de telecabină și, fiindcă am puțin timp. Vreau să vizitez Muzeul orașului Sinaia aflat în palatul Știrbey. Palatul Știrbey sau vila Alina Știrbey Florescu a fost construit în 1874-1875 de către prințesa Alexandrina (Alina) Știrbey și cel de-al doilea soț al ei, generalul Ioan Emanuel Florescu. Palatul este o clădire de piatră cu două foișoare cu turnulețe și avea inițial un mic lac natural în față cu alei pentru trăsuri. Din păcate nu mă uit la program și azi este închis. În pozele de mai jos vedeți programul, tarifele și câteva citate din interior.





Așa că urc la cabina care mă duce până la Cota 1400. 
Aici sunt hotărât să fac pauză peste noapte și voi sta toată seara la povești cu prietenii de la hotel. Sunt toți niște oameni foarte faini...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu