sâmbătă, 19 octombrie 2019

Coștila - la flori 22.08.2019

Maria este în vizită la noi și mă întreabă dacă nu vreau să merg cu ea la flori. Inițial voiam să refuz și am acceptat pentru siguranță. În mod normal pe aici nu e nevoie de bețe de trekking. Dacă merge cu bețe înseamnă că are probleme la glezna care e un pic umflată. 

Așa că mă las ghidat și avem surpriza de a găsi un loc cu sute de flori de colț foarte aproape de noi. Și a fost o șansă unică, a doua zi absolut toate erau uscate! Punctul cel mai îndepărtat este o platformă care îmi aduce aminte de Preikestolen (Scaunul Preotului) de pe versantul drept al fiordului Lysefjord din Norvegia. Știu, am mai menționat acet lucru și poate par stresant. Dar sunt locuri și oameni care îți rămân imprimate în amintiri, oricât de multe ar trece pe lângă tine, oricât de greu sau de ușor ți-ar fi fost acolo...


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu