sâmbătă, 19 octombrie 2019

Coștila - Piatra Arsă - Cruce 25.08.2019

Aseară a venit la noi o fată tare speriată. Nu vreau să intru în detalii acum că nu are rost. Era echipată ca vai de ea și atunci dimineață m-am oferit să îi dau ceva haine și să merg cu ea cel puțin până ieșim din ceața care e în jurul nostru. Spre Tabla de Șah ieșim din nori și chiar pe la Babele și Sfinx vremea se îmbunătățește considerabil. Rezonăm la anumite idei și povestim una-alta pe drum spre capătul asfaltului de la Piatra Arsă. Îmi recuperez hainele împrumutate și primesc o recompensă suficientă: trei mere de grădină!


Mă întorc la început pe drumul spre Babele, găsesc o scurtătură care mă scoate în BG ce vine de la Piatra Arsă spre Babele și apoi mai departe mă hotărăsc la un alt traseu înapoi. Cobor la cabana Caraiman pe PA și de aici, după dezamăgirea de rigoare cu închiderea cabanei, încep să urc pe Brâna Caraimanului care este super circulată. Chiar dacă expunerea impune atenție mărită!




Am ceva viteză, depășesc multe grupuri și ajung la Cruce unde am niște prieteni cu care stau la povești 15-20 de minute. E foarte fain peisajul spre valea Prahovei și nu l-am mai văzut de mult din unghiul ăsta...










Urc pe drumul spre Babele (unde acum e montat un lanț), fac dreapta pe vârful Caraiman, trec de șaua Văii Albe și urmez drumul care mă duce înapoi la releu (drumul de mașină mai exact) cu o scurtare de serpentine spre final.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu