luni, 17 septembrie 2018

Brașov 07.02.2018

Ultima zi a călătoriei mele din nordul extrem al Europei către casă. Credeți că mai este ceva nou în Brașov, orașul în care am fost de zeci de ori? Da, mai sunt locuri noi de văzut, așa cum mai am de văzut locuri chiar și în orașul natal! Primul loc pe care îl voi vedea astăzi este Școala de arte și meserii Tiberiu Brădiceanu aflată în capătul străzii Lungă spre Livada Poștei.



Urmează o altă hoinăreală prin străzile din centru și intru să vizitez biserica romano-catolică în stil baroc cu vitralii (construită pe locul unei bazilici mai vechi între anii 1776 și 1782) și mănăstirea franciscană (1506, 1724). 

La 17.30 las în urmă apusul ardelean și mă îndrept spre gară pentru a lua ultimul tren spre casă. 














Timp de reflectat până acasă. Așa cum mi-am spus la începutul călătoriei mele, am vrut să dovedesc că și acum se poate ajunge fără avion din Laponia, din nordul extrem al Europei spre tărâmurile sfinte ale dacilor. Așa cum și acum două mii de ani era posibil acest lucru, așa este și acum... Sper că ați avut răbdare să citiți toate aventurile mele prin Finlanda și țările baltice și, pentru o perioadă bună de timp, o să vă invit la alte și alte povestiri de prin țară!

Să fiți iubiți! Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu