joi, 11 iulie 2013

Journey's Pub 30.06.2013

Journey's Pub 30.06.2013

Life is a journey!

Avem de ales între câteva ceainării care sunt cam departe și cer prin telefon sfaturi. O recomandare îmi vine din partea unei vechi prietene, Nicoleta Mihalache : Journey's Pub pe strada George Enescu nr. 25. Știu pe unde e strada, îi spun Ilincăi de recomandare și chiar fusese cu câteva zile acolo. Îmi spune că sigur îmi va plăcea, așa că hai într-acolo! It's a place where "Traveling tastes good"! Prețurile sunt mai mari puțin decât într-un local obișnuit, dar chiar merită toții banii! Pentru orice călător este locul potrivit! La intrare ne întâmpină o mică valiză cu meniul. De altfel vom revedea și pe masă meniul gata de plecare ;)! Pe tavanul din zona de fumători e o roză a vânturilor cu distanțe către diverse destinații din lume. New Delhi mă atrage inexplicabil :D! Sunt dulapuri cu diverse jocuri de societate sau cu cărți de călătorie. Chiar am găsit seria de cărți a lui Corinne Hofmann despre experiența ei africană. Am început să o citesc și voi mai reveni ca să o și termin (asta dacă nu mi-o cumpăr personal!). Întrebăm de zona de nefumători și un tip de treabă ne duce la demisol într-un fost beci amenajat cu gust. Totul e fain aici și chiar vă recomand locul! Până la masă (greu te hotărăști ce să alegi la căte sunt aici și la câte ar mai putea fi!) mai fac ceva poze pe sus sau pe terasa la fel de plăcută indiferent de vreme (să nu uităm că în continuare plouă!). Pe hol e una din cele câteva inscripții faine : "Enjoy each journey like you're a kid again!" Tot localul e un amestec de gusturi si culori numai bun pentru un adevarat călător!















Update : aseară am revenit în Journey's, Corinne mă aștepta în bibliotecă și am avut o întâlnire neașteptată cu Iulian Sîrbu și Rosemari, doi faini călători de pe meleagurile noastre!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu