joi, 11 iunie 2020

București - de la Victoriei la Tineretului 22.04.2020

Îmi spunea acum câteva zile o prietenă că sunt un om al detaliilor. Și chiar revăzând pozele pentru articolul ăsta, mi se confirmă :)

În vreme de pan-nebunie una din variantele de a ieși legal din casă este să mergi să donezi sânge. Și chiar îmi pare rău că nu am mai făcut asta de un an și o lună. Nu fac aici cine știe ce promovare, dar vă asigur că sunt o grămadă de motive să faci asta. Și, așa cum mă așteptam, Centrul de Transfuzie Sanguină București (CTS) de pe strada Constantin Carataș, nr.2 se ridică la standardele de siguranță medicală, în special în perioada asta... Așa că (nu chiar) de dimineață mă prezint acolo. Trec peste toată procedura și avantajele donării de sânge și merg acasă pe jos.

Mai mult decât în vremuri ”normale” (deși nu sunt sigur de acest grad de comparație :D) sunt atras de tot felul de arome, culori și detalii pe care în graba obișnuită nu le vedem, nu le simțim. Acum vedeți în imaginile de mai jos foarte multe detalii care sper să vă facă și vouă legături neuro-senzitive cum îmi fac și mie. Pe unde e cazul vă mai dau și ceva detalii și indicații :)
Parcul Kisseleff




Piața Regelui





Covrigul :)
Eu sunt mic, dar fă-mă mare!

Natura preia cuvântul ;)
La ambasada Rusiei (nu am putut citi prea mult punctul lor de vedere)



Cariatide noi...
... și vechi
Lascăr Catargiu și detalii de îmbrăcăminte populară
Casa Enescu
Biserica Visarion nou


Cam asta e senzația mea personală: că în urma așa zisei crize am devenit mai străini unii față de alții...


Detalii pe la Romană

...


Biserica italiană cu arome în curte

Old classic style
Hindu
O dată era cea mai înaltă clădire din oraș...
Culori...
Mai bine mort decât comunist!
Trădare să fie, da' s-o știm și noi!

♩♪♫♬
Biserica Colțea
Mihail Cantacuzino


Brăncoveanu Constantin, boier vechi și domn creștin
Km O
La ciorbe
Front anti-COVID :)))
Levănțică

Cine face un puzzle din imaginea asta e chiar tare!


Pete de culoare

De-ar ști madam' Firea ce stemă e asta...


Pe deal spre Mitropolie
Chiar Cuza avea aripi?
Mrrr...




Străzi înguste

Viziune


Apus citadin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu