sâmbătă, 21 decembrie 2019

De la Baia Mare spre București 12.11.2019

Pe la 5.40 am tren spre casă. Așa că mă trezesc foarte matinal și la 5.00 plec spre gară. Fac doar o pauză de un minut la biserica Sf. Iosif Mărturisitorul. Biserica din lemn a fost construită în 1999-2004 și reprezintă foarte bine Maramureșul. Pe lângă activitatea liturgică aici funcționează și o asociație filantropică ce ajută persoane defavorizate din diverse medii (persoane cu handicap, bolnave, bătrâni sau copii) în mod gratuit. Îmi pare rău că fac doar două poze și pe fugă, poate ar fi meritat mai mult timp și aflarea a ceea ce se face aici. Știu că i-am ajutat la un moment dat cumpărând o pâine și ceva dulce într-o seară :)!

Merg spre gară, îmi iau bilet ”la geam” și pentru 14 ore voi străbate țara de la un capăt la altul. Chiar de știu drumul, nu mă pot sătura de atâtea locuri faine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu