marți, 3 decembrie 2013

Solidaritate Pungești 2.12.2013

Salutare!

Postarea asta și următoarea sunt un pic ieșite din ceea ce v-ați obișnuit să citiți pe aici. Știți că sunt un om pașnic și până azi nu am participat la proteste de stradă (deși susțin ideile "protestatarilor"- Oamenilor ce luptă pentru o idee!). Azi nu m-am putut abține. Cum se poate ca 60 de ani să treacă fără ca nimic să se schimbe în România? Ceea ce nu am mai auzit de la lovitura de stat din 1989 s-a întâmplat aseară: jandarmeria a înconjurat tabăra de rezistență de la Pungești, nu se mai poate intra sau ieși din tabără, presa nu are acces ca să spună adevărul Oamenilor ce luptă pentru pământul lor, au fost arestați "protestatari" pentru motive stupide cum ar fi spargerea unui geam al unei mașini a jandarmeriei (întrebarea mea: "oamenii" care apără legea sau hoții au provocat apărătorii dreptății și ai pământurilor?). Când am citit azi despre ce s-a întâmplat azi-noapte la Pungești, mi s-a părut că mă întorc fulgerător în anii 1947-1950 când oameni simpli erau arestați de securitate (nu merită majusculă!) doar pentru că ajutau luptătorii anticomuniști să mențină flacăra dreptății vie. Citesc despre asta în memoriile lui Ion Gavrilă Ogoranu, care, poate cu ceva subiectivitate, arată prin amintiri ce orori făceau securiștii/comuniștii pentru stârpirea celor ce nu erau ca ei. Recunoașteți arestările, minciunile, manipularea în ceea ce se întâmplă astăzi? E timpul să ne trezim, oameni buni.

Azi am fost la protestul de solidaritate pentru oamenii terorizați din Pungești. Timp de o oră, cât am stat eu în fața guvernului (iarăși nu merită majusculă!), am fost pașnici. Și noi, apărători ai unor idei, ai demnității naționale, ai moștenirii ce am primit-o și avem sarcina să o păstrăm și să o ducem mai departe, și jandarmii. La început jandarmii (care evident știau prin informarea securistică) încercau să ne gonească din fața guvernului ("că suntem în fața unei instituții de interes public") și când au văzut că suntem mulți (300-400) au încercat să ne convingă să nu stăm pe loc, ci să ne mișcăm. Rețineți, nu ne-au oprit protestul, doar au sugerat să nu stăm pe loc! Și ei sunt de acord cu revolta noastră, doar sarcina de serviciu și frica de a nu pierde serviciul îi face să reacționeze așa. Și ei primesc ordine de sus și prin natura serviciului, sunt obligați să respecte ordinele! Cred că mai aveau un pic și începeau să scandeze cu noi: "Uniți salvăm toată România!" "Demisia!" sau "Roșia și Pungești, două inimi românești!" sau "Nu corporația face legislația!" sau "România, stat polițienesc!" sau "Jandarmeria apără hoția!" sau alte și alte scandări. Chiar glumeam că ar fi ceva să le dăm jandarmilor bannere de susținere dacă avem prea multe! Au venit din ce în ce mai mulți jandarmi de frica unei revolte de amploare. Ce s-a întâmplat după ce am plecat eu nu pot spune. Cert e că vocea noastră s-a auzit spre guvern și sper că și în presă! După ce m-am întors de la celălalt eveniment (despre care scriu în postarea următoare), brigăzi de jandarmi erau adunate în toată piața Victoriei. Și nici urme de "protestatari", oameni ce s-au adunat în semn de solidaritate pentru suprimarea dreptului de liberă exprimare de la Pungești... Ce se întâmplă, adunătură de hoți din guvern, vă este frică de revolta populației pe care ați subjugat-o prin metode securiste (înfometare, îndobitocire cu televizorul, bătaie)? Mai știți că în '89 chiar și armata, în care conducerea avea cea mai mare încredere, a întors armele împotriva conducerii? Mai știți ceva de întoarcerea (nefericită a) armelor din al doilea război mondial? Nu puneți paie pe foc fiindcă veți pierde susținerea micii voastre gărzi (căci Garda a fost decimată de predecesorii voștri, dar sângele de român încă fierbe!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu